Per acabar aquest primer trimestre de curs de la millor manera possible..hem tingut la visita del Caga tió!!!! Avui ens ha dit que estava preparat per "cagar"
en grupets hem anat a picar al Caga tió..i ens hem emportat uns regalets!!!
Ja fa unes setmanes que la pluja ens va impedir anar al gimnàs a fer psicomotricitat, però com els nens i les nenes de P3 tenim molta "marxa", la pluja no ens va poder impedir que moguéssim al cos al ritme de la música!!
les granotes ballant "soy una taza"
els peixos ballant "el chuchua"
les granotes ballant "head, shoulders, knees and toes"
Aquest curs, hem incorporat a P3 el "taller de motricitat fina"; d'una manera lúdica i divertida ens ho passem molt bé treballant i fent servir els dits i les mans!!