Projecte de les mascotes


Durant les primeres setmanes de curs hem estat treballant el projecte de les mascotes de la classe: LES GRANOTES i ELS PEIXOS!!
Entre tots ho hem fet possible, portant coses de casa, i aquest és el resultat:














  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

BENVINGUTS!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

FI DE CURS..

Ja hem acabat P3, ara ens esperen unes setmanes de vacances per descansar, gaudir..i per agafar forces per començar P4 amb energia!! Ens veiem el curs que vinent..al bloc de les classes de les Vaques i de les Gallines !!



MOLT BON ESTIU...I FINS AVIAT!!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

CaixaForum..

Ja fa uns dies els nens i nenes de P3 vàrem anar al CaixaForum per a fer diferents activitats.. 

El mural de Sol LeWitt: colors i formes en moviment:
 Splat!, el gran mural de l'artista nord-americà Sol LeWitt que presideix el vestíbul de CaixaForum, va ser l'excusa per a explorar el moviment tot observant i representant amb el cos el comportament d'unes línies de color.



El viatge del cargol
En aquest taller vàrem posar so i música a les peripècies d'un cargol que, per combatre l'avorriment, s'aventura a fer un viatge. A través del conte i utilitzant instruments que fàcilment podrem construir també a casa i a l'escola,vàrem fer un recorregut pel món del so i de la música tot treballant conceptes musicals bàsics com ara so i silenci, intensitat, altura...



Ens ho vàrem passar d'allò més bèVa ser un matí molt divertit!! 
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

FESTA BEAT JOSEP TOUS

-->
Divendres passat vàrem celebrar la Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare Tous. 
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts! 





 
-->
Després, els alumnes de Parvulari vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala d'actes de l'escola.


 

Podeu veure totes les fotos de la celebració fent clik AQUÍ

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Sant Jordi..

Així vàrem celebrar la diada de Sant Jordi els nens i les nenes de P3, juntament amb els nostres companys de P4 i P5!!
 


i quines manualitats més boniques vàrem fer: un drac i una rosa!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Mare del Diví Pastor

Fa uns dies, tota l'escola vàrem celebrar la Mare del Diví Pastor. Els nens i nenes de tot el Parvulari ens varem trobar al nostre pati per fer la festa! Mireu que divertit va ser!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS